סוגי חימום תת רצפתי – החליטו על השיטה שבה אתם מעוניינים

סוגי חימום תת רצפתי – החליטו על השיטה שבה אתם מעוניינים

חימום ביתי

ככל שהכלכלה הישראלית מתפתחת וככל שהחברה בישראל צומחת וככל שהישראלים טסים יותר לחו”ל ואף מבצעים רילוקיישן לחו”ל אנחנו יכולים לראות כי עוד ועוד אופנות וטרנדים מן העולם מאומצים לארץ. אחת הדוגמאות הטובות ביותר לכך היא העובדה כי חימום רצפתי הפך לחובה בבתים רבים וזהו סמל סטטוס אשר אנשים לא מוכנים לוותר עליו. אנשים רבים מבינים כי חימום זה משרת אותנו בצורה מושלמת ועל כן זהו הדבר הראשון שהם מתקינים בבית.

כאשר אנחנו מדברים על חימום תת רצפתי אנחנו חייבים לדעת כי יש שתי שיטות עיקריות לבצע זאת, באמצעות גז ובאמצעות מים. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה. בכדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם המתקין של החימום הרצפתי ולשמוע ממנו באיזה שיטה כדאי לכם לעשות שימוש וכך להבטיח כי השיטה הזאת תשרת אתכם בצורה מושלמת.

 

האם ניתן להתקין חימום רצפתי רק בבית חדש?

לרוב כאשר אנחנו חושבים על חימום רצפתי אנחנו ישר חושבים על בתים חדשים. ואכן אלפי בתים כיום שנבנים בישראל נבנים עם חימום ברצפה ולמעשה ניתן לומר כי זהו תו תקן של איכות המעיד על הבית אולי יותר מכל דבר אחר. אך אנחנו חייבים לציין כי אם אתם רוצים להתקין חימום איכותי אתם ממש לא צריכים לקנות בית חדש או לבנות אחד כזה.

תודות לטכנולוגיה בה עושים שימוש כיום אפשר בתקציב לא גבוה להתקין חימום ברצפה גם בבתים קיימים. כך גם אתם תוכלו להגשים את החלום של הבית שלכם ולהבין כי הוא ישרת אתכם בצורה מושלמת.

 

האם העלות של חימום רצפתי היא גבוהה?

סוגי חימום תת רצפתי

בין אם אנחנו מדברים על חימום רצפתי לבית חדש ובין אם לבית ישן אנחנו חייבים לשאול את השאלה המתבקשת האם החימום הזה מחייב אותנו לכיסים עמוקים, או בניסוח אחר האם אנחנו חייבים להיות מיליונרים בכדי להתקין את החימום הזה? אם כן התשובה היא שממש לא וכי אתם יכולים להתקין את החימום הרצפתי בהשקעה מאוד קטנה.

לכן הדבר האחרון שצריך להטריד אתכם הוא המחיר של חימום הרצפה אשר בטל בשישים בטח אם אנחנו זוכרים את היתרונות האדירים של חימום זה. לא סתם חימום ברצפה הפך לדבר כזה נפוץ ונראה כי חלק מרכזי מכך קשור לעובדה כי מדובר בהתקנה מאוד זולה שניתן לבצע במחיר מאוד נמוך.

ראו גם: משאבות חוםמשאבת חום מחיר

מאמרים נוספים

משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים    משאבת חום מציעה את הטכנולוגיה היעילה והחסכונית ביותר לאספקת חימום וקירור ליישומים רבים, זאת ע”י שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים מהסביבה (אויר, מים ואדמה), והמרתה לאנרגיית חום שימושית. משאבת חום לחימום מים נכון להיום הינה החלופה החסכונית והיעילה ביותר לחימום מים, מבין החלופות הקיימות (למשל באמצעות תנורי גפ”מ, סולר, מזוט וחשמל).

קרא עוד
חימום בריכות

חימום בריכות

חימום בריכות חימום בריכות בחורף לא חייב להיות הוצאה יקרה במיוחד אם עושים זאת נכון. שחייה ושכשוך בבריכה הן מהפעולות הכיפיות והמרגיעות לרבים, ובמיוחד שזה נעשה בבריכה הביתית. אין ספק שבריכה פרטית היא חלום של רבים, ואלה הזוכים להגשימו זוכים לשעות של הנאה. אך מה לעשות שבחלוף הימים, ישנם תקופות אשר בהם נהיה קר מידי

קרא עוד
חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר – כל מה שחשוב למי שמחפשים פיתרון אופטימלי ולאנשים שרוצים דרך איכותית ויעילה לחמם את ביתם. אין כמו ללכת על רצפה חמה ביום חורף קר… חימום תת רצפתי מחירים ובכלל יותר ויותר אנשים בשנים האחרונות בוחרים להשתמש בחימום תת רצפתי כאמצעי החימום העיקרי לביתם. התהליך מבוסס על העיקרון הפשוט שחום עולה

קרא עוד

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דילוג לתוכן