הכירו את פתרונות החימום בגז

פתרונות חימום בגז

מערכת חימום תת רצפתי מבוססת גז היא הדרך היעילה, השקטה והחסכונית ביותר לחימום הבית בימי החורף הקרים.

המערכת פועלת באמצעות צינורות שמותקנים מתחת לריצוף ומחממים כך את המתחם כולו. בעבור תושבי הרי הצפון, הרי ירושלים והנגב בהם ישנם לא מעט ימים או לילות קרים מאוד, מדובר בפתרון חימום המהווה שיפור משמעותי באיכות החיים.

ניתן להתקין מערכת חימום תת רצפתי בגז מתחת לכל סוג של רצפה (כולל רצפת פרקט). במידת האפשר כדאי לבצע את ההתקנה עוד במעמד בניית הבית או במהלך תקופת שיפוצים.

יתרונות של חימום תת רצפתי בגז

המערכת מאפשרת פיזור אחיד של חום במתחם כולו. בעוד פתרונות חימום אחרים מרכזים את הפצת החום במקום אחד, מערכת שמותקנת מתחת לרצפה יודעת להפיץ חום גם באזורים מרוחקים של הבית.

לא קיימת עוד מערכת חימום שמצליחה לספק עצמת חימום זהה לכל חלקי הבית. יתרון מובהק נוסף של המערכת הוא ההפעלה השקטה. לא קיימת עוד שיטת חימום כה שקטה ומאוזנת.

אלו שמותקנת בביתם מערכת חימום ברצפה יוכלו להתהלך בבית על רצפה חמימה גם בימי החורף הקרים ביותר. תרמוסטט שיותקן בבית מאפשר שליטה על כל חלקי המערכת.

ישנה אפשרות לשלוט במערכת מרחוק עם מערכת של בית חכם.

יתרונות וחסרונות של דוד גז

התקנת דוד גז היא הדרך היחידה בה תוכלו לצרוך מים חמים ללא הפסקה וללא הגבלה. משמעות הדבר היה שיהיו לכם מים חמים בבית בכל רגע נתון ללא תלות בהפעלת הדוד החשמלי או דוד השמש.

דודי הגז מהווים שיפור באיכות החיים תוך אפשרות לצמצום צריכת החשמל בטווח הארוך. מערכות חימום בגז חוסכות לכם לא מעט כסף בעיקר כאשר מדובר בדודים גדולים.

כיצד מתחממים המים?

חימום הבית מתבצע בעזרת מים חמים שזורמים בתוך הצינורות שמותקנים מתחת לרצפה.

את המים מחממת המערכת באמצעות דוד חימום בגז שמצליח לספק את התוצאות המהירות והטובות ביותר תוך מינימום צריכת חשמל.

אלו שכבר משתמשים במערכות חימום מים בגז יודעים שלא קיימת עוד טכניקה שמסוגלת לספק כמות כמעט בלתי מוגבלת של מים חמים בזול. אתרי הנופש כולם בישראל ובעולם משתמשים היום במערכות חימום מים בגז.

כמה עולה להתקין מערכת חימום?

העלות של התקנת המערכת תהיה כמה עשרות אלפי שקלים אך בטווח הארוך מדובר בהשקעה משתלמת שחוסכת לכם לא מעט כסף. המחירים דיי דומים למחיר של משאבות חום.

התשלומים על התקנת המערכת מתקזזים עם החיסכון בצריכת החשמל לטובת חימום הבית. אם גם אתם מתמודדים בכל חורף עם חשבונות חשמל גבוהים – תגלו שאתם מחזירים את ההשקעה על התקנת המערכת במהרה.

ראו גם: חימום תת רצפתי חשמלי | חימום תת רצפתי מים

מאמרים נוספים

משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים    משאבת חום מציעה את הטכנולוגיה היעילה והחסכונית ביותר לאספקת חימום וקירור ליישומים רבים, זאת ע”י שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים מהסביבה (אויר, מים ואדמה), והמרתה לאנרגיית חום שימושית. משאבת חום לחימום מים נכון להיום הינה החלופה החסכונית והיעילה ביותר לחימום מים, מבין החלופות הקיימות (למשל באמצעות תנורי גפ”מ, סולר, מזוט וחשמל).

קרא עוד
חימום בריכות

חימום בריכות

חימום בריכות חימום בריכות בחורף לא חייב להיות הוצאה יקרה במיוחד אם עושים זאת נכון. שחייה ושכשוך בבריכה הן מהפעולות הכיפיות והמרגיעות לרבים, ובמיוחד שזה נעשה בבריכה הביתית. אין ספק שבריכה פרטית היא חלום של רבים, ואלה הזוכים להגשימו זוכים לשעות של הנאה. אך מה לעשות שבחלוף הימים, ישנם תקופות אשר בהם נהיה קר מידי

קרא עוד
חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר – כל מה שחשוב למי שמחפשים פיתרון אופטימלי ולאנשים שרוצים דרך איכותית ויעילה לחמם את ביתם. אין כמו ללכת על רצפה חמה ביום חורף קר… חימום תת רצפתי מחירים ובכלל יותר ויותר אנשים בשנים האחרונות בוחרים להשתמש בחימום תת רצפתי כאמצעי החימום העיקרי לביתם. התהליך מבוסס על העיקרון הפשוט שחום עולה

קרא עוד

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דילוג לתוכן