חימום תת רצפתי חשמלי מחיר

כולם כבר יכולים לשדרג את איכות החיים וליהנות מחימום הכי איכותי והכי זול בהשוואה לכל שיטה אחרת כיום.
צרו קשר וקבלו הצעה אחרי הכל חימום הבית הוא צורך בסיסי.

חימום תת רצפתי חשמלי – נכון או לא נכון?

חברתנו  מתקינה מערכות חימום תת רצפתי חשמלי מתוך אמונה לאפשר ללקוח להשתמש במערכת באופן אופטימלי ובעלויות שימוש באמצעות פתרונות אנרגיה מובילים ועדכניים ביותר.

נסביר מדוע:

כיום, העלייה במודעות וברמת החיים מאפשרת לאנשים לחשוב על הצורך הבסיסי – חימום הבית ולשדרג אותו.

אך האם לבחור בחימום תת רצפתי חשמלי אל מול חימום תת רצפתי באמצעות מים? מי יותר טוב? מי יותר זול? מי יותר זול לשימוש? מי בטוחה יותר? מי אמין?

חימום תת רצפתי חשמלי היינה מערכת אשר עובדת בשיטה של גופי חימום הפרוסים מתחת לרצפת הבית ובכך מייצרים את החום הנדרש לחימום החלל.

מי יותר זול, חימום תת רצפתי חשמלי או מים?

חימום תת רצפתי חשמלי היינה מערכת פשוטה יותר, מועטת רכיבים, וקלה ביותר ליישום. מכאן יוצא שהיא זולה יותר לרכישה? כמה זולה יותר? גם חצי! ממחיר מערכת חימום תת רצפתי במים מבוסס משאבת חום.

לקוחות יעדיפו לבחור להתקין חימום תת רצפתי חשמלי בעיקר מתוך שיקול זה ולחסוך אלפי שקלים רבים בעלות ההקמה. בעיקר מסתמכים על דעתו של איש המכירות שמציע גם מערכת חימום תת רצפתי מבוססת מים וגם מערכת חימום תת רצפתי על חשמל דבר היוצר ניגוד עניינים ובכך דעה לא אובייקטיבית לגבי יעילות המוצר, מבלבל? בואו נעשה סדר!

מי יותר זול לשימוש?

כמה טוב שיש פיזיקה!

בדיקה פשוטה בנושא תגלה כי כשמקור החימום הוא חשמל שמומר לחום יחס ההמרה הוא 1 קוט”ש (מרשת החשמל) = 1 קוט”ש חום = 860 קק”ל/שעה.

מתוך הבנת הנתון הבסיסי הזה ניתן לומר בהחלט: כל שיטות השונות לחימום תת רצפתי באמצעות חשמל יצליחו לכל היותר לשמור על יחס המרה זה

מערכת חימום תת רצפתי במים מבוססת משאבת חום (ראה מידע נוסף על אופן פעולת משאבת חום כאן) מנצלת מכל קוט”ש מרשת החשמל להפקת 2.8-4.5 קוט”ש חום (כתלות בתנאי הסביבה וכתלות בסוג משאבת החום), מה שהופך אותה באופן ישיר ליעילה פי 2.8-4.5 משימוש בכל מערכת חימום תת רצפתי חשמלי!

אם נתרגם את החיסכון התקופתי שיתקבל משימוש במערכת משאבת חום לעומת מערכת חשמלית – חיסכון של כ-3-4 ₪ לכל מטר בית לכל חודש חורף, המסתכם באלפי ₪ בשנה, נגלה כי לאחר שנים ספורות הפער בעלות הרכישה של המערכות ישולם בתשלומים ע”י השימוש ולאחר אותן מספר שנים נוכל להנות מחיסכון של אלפי ₪ בשנה.

לדוגמא:

בית בירושלים בשטח 150 מ”ר (חימום בית זהה למשך 24 שעות ביממה למהלך חודש חורף)

צריכת אנרגיה לחימום תת רצפתי חשמלי: 2,000-2,350 ₪/חודש

צריכת אנרגיה לחימום תת רצפתי במים: 600-750 ₪/חודש

חיסכון חודשי: כ-1,500 ₪/חודש
כ-6,000 ₪ לעונה

החזר השקעה (על הפער) כ2-4 שנים

חיסכון מצטבר על אורך חיי המוצר: 90,000 ₪ חיסכון מצטבר!

יתרונות

עלות הקמה זולה יחסית

חסרונות

בריאות

השפעות החימום החשמלי נבחנו ועודן נבחנות על מנת לתת תשובה לשאלת השפעת השדות האלקטרומגטיים והקרינה על דיירי הבית. מידע נוסף ניתן למצוא באתר האגודה למלחמה בסרטן

יעילות

על מנת להנות ממערכת חימום תת רצפתית כפי שהיא יועדה, יש להפעילה באופן רציף כל זמן שנמצאים אנשים בבית. מערכת חימום תת רצפתי חשמלי היינה מערכת חימום יקרה מאוד לשימוש (ראה לעיל), דבר המוביל מניסיונו בסופו של דבר להפסקת השימוש או למשטר שימוש מוקפד של שעות בודדות (מה שמחטיא לחלוטין את רעיון השימוש בחימום תת רצפתי)

מה אתם – הייתם עושים?

קצת רקע על חימום רצפתי חשמלי

בין השיטות היעילות היום לחימום הבית, ובעיקר אם מדובר בבית גדול, או בעל תקרה גבוהה או בדירה ובית הממוקמים באזור גיאוגרפי קר, נמצאה השיטה הכי מתאימה, אפקטיבית ויעילה והיא חימום רצפתי חשמלי.

למי ששואל את עצמו נסביר, כי מכשירים רבים סביבנו פועלים על חשמל וחוסכים לנו זמן ומאמץ. האם שאלתם את עצמכם פעם איך פועלת שמיכה חשמלית? אם כך לצורך הסבר מהו חימום רצפתי חשמלי נאמר, שהוא פועל באופן דומה מאוד לשמיכה חשמלית, מכיוון שבה יש גוף או גופים חשמליים המעבירים חום כאשר השמיכה מחוברת לחשמל, וככה זה עובד גם עם חימום רצפתי חשמלית.

חימום זה נקרא גם חימום תת רצפתי חשמלי.

איך נחמם את הבית ברמת הגולן?

אחת הבעיות הגדולות של כל מי שמחזיק בית במושב, קיבוץ , כפר או ישוב כלשהו באזור הצפון ולדוגמה רמת הגולן, הוא איך לחמם את הבית בחורף ולעשות את זה ממש טוב כמו שעושים בארצות הברית הקרה. שם כמעט ואין בית שלא תמצאו בו חימום רצפתי חשמלי, כזה שמעביר חום נעים, מאוזן והיקר מצליח לחמם כל פינה בבית.

אם ניקח לדוגמה אפשרות של חימום באמצעות מזגן, אז סביר להניח שמזגן גדול יצליח לחמם חלל גדול, אבל אם החלל הזה יותר מדי גדול אז מה? יתקינו בו 2 מזגנים? ומי ישלם את החשבון?

דבר נוסף חום של מזגן, הוא לא תמיד אלטרנטיבה נעימה לחום. יש אנשים שמרגישים ממש רע בחום של מזגן ומתקררים מקור של מזגן, משום שהוא אומנם מקרר או מחמם אבל בצורה מאוד לא טבעית ולכן לא חשים נעים לא בקור של מזגן ולא בחום של מזגן.

חימום רצפתי חשמלי נעים כמו השמש

הרעיון של חימום רצפתי הוא שבהנחת גופי חימום מתחת לרצפה, מזרימים בהם חשמל בחורף, וכך הם חמים ומחממים ופולטים את החום למעלה, כמו שחום מתנהג תמיד.

זוהי שיטת חימום מומלצת לחללים גדולים כמו חדרים עם תקרה גבוהה, בתים גדולים, אולמות אירועים ועוד, ובסופו של דבר היא גם יותר זולה מהפעלת כמה מזגנים או אמצעי חימום אחרים. זוהי השיטה הכי יעילה והכי אפקטיבית להפקת חום בכל בית.

נציין כי עלות החימום הזה, לעומת עלות הפעלת מזגנים זולה יותר וגם סוג החום המופק יותר נעים, לא מציק ולא גורם ליובש כמו שלפעמים קורה עם מזגן וזה באמת קורה.

לסיכום, כשמדברים על חימום רצפתי כדאי להתייעץ עם המומחים בתחום – https://spectrumenergy.co.il

צרו קשר וקבלו הצעה אחרי הכל חימום הבית הוא צורך בסיסי

דילוג לתוכן