חימום תת רצפתי לבית

חימום תת רצפתי לבית

עונות החורף, מחייבות את המתגוררים באזורים קרים, לחמם את הבית. יש כמה וכמה שיטות הסקה של בתים. יש חימום באמצעות קמין שעובד על נפט או על עצים, יש חימום באמצעות מזגן, חימום באמצעות תנורי חשמל ועוד. השיטות השונות כולן עובדות, העלויות משתנות וחשמל עולה הרבה מאוד כסף. משום כך יש מגמה בעולם החימום הביתי לפתח ולהמציא מערכות חימום שונות, שהשימוש בהן לא יקר. זהו שיקול מרכזי היום בבחירת מערכת החימום הביתי.

חימום תת רצפתי, מנצל את רצפת הבית, כדי להפיק חום מתחתיה. כיוון שחום עולה למעלה, כאשר מחממים מתחת לרצפה זה ממלא את הבית והכי חשוב בחום טבעי.

מזגן מייבש ויקר- תנורים זה מסוכן!

הרבה מאוד אנשים שרוצים לחמם את הבית שלהם, נמנעים בשימוש עם מזגן. זהו מוצר יקר אבל מעבר לכך, החום (וגם הקור) המופקים ממנו לא נעימים כלל. אומנם בקיץ יש לכל הישראלים הרגשה שבלי מזגן על קור, הם לא יוכלו לנשום עוד רגע אבל יש כאלה שדווקא רגישים לקור הזה ומצטננים. אין יכולת ויסות לקור הזה ולכן הוא לפעמים גורם לשירים תפוסים, כאבי ראש ועוד.

בחורף יש למזגן את החסרונות שלו. שוב בגלל שאי אפשר לווסת את החום, אז “מתבשלים” לפעמים קצת יותר מדי. הפה מתייבש גם הפנים. יש תחושת חנק, וזה לא נעים בכלל. החכמה היא להפיק חום טבעי מהחימום המלאכותי, ומזגן לא בדיוק מצליח לעשות את זה. התשובה היא: מערכת חימום תת רצפתי.

חימום תת רצפתי –אידיאלית וטבעית

מערכת חימום תת רצפתי היא האמצעי הכי זול ואפקטיבי לכל מי שרוצה לחמם את הבית שלו בחיסכון ובחכמה, וגם להרגיש נעים והדגש הוא בהחלט גם על זה. היא עובדת בצורה כזו שמתחת לרצפה מניחים רשת של גופי חימום, שאחרי שמזרימים אליהם חשמל, הם פולטים אותו דרך הרצפה לתוך הבית.

ויש גם חימום תת רצפתי שעובדת על צינורות מים. בעצם חימום המים מופק חום והוא זה שחודר דרך הרצפה אל תוך הבית.

אם אתם בונים בית, או משפצים דירה וזקוקים למערכת חימום תת רצפתי, עוד לפני החלפת הרצפות או הריצוף, אתם חייבים לתכנן את החימום התת רצפתי ולהניח את התשתיות שלו מתחת לרצפה.

החימום זול יותר מחימום תת רצפתי עם חשמל וגם ידידותי לסביבה. החימום התת רצפתי עובד על נפט או גז או סולר, ואילו חימום המים נעשה ע”י משאבת חום שעובדת בטכנולוגיה של מקרר או מזגן.

פתרונות חימום נוספים לבית

חימום תת רצפתי הוא האופנה החדשה בתחום חימום הבתים, אך הוא משלים דרכים מסורתיות יותר לחימום הבית, בהן תנורים, מזגנים, רדיאטורים וקמינים. ואם בקמינים עסקינן – זהו פתרון חסכוני בחשמל שמפיק את סוג החום הנעים ביותר לחימום הבית. מתעניינים בקמין? היכנסו לאתר אורטל קמינים להתרשמות מהטכנולוגיה החדשנית בתחום.

 

פתרונות חימום – ספקטרום אנרגיה

מאמרים נוספים

משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים    משאבת חום מציעה את הטכנולוגיה היעילה והחסכונית ביותר לאספקת חימום וקירור ליישומים רבים, זאת ע”י שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים מהסביבה (אויר, מים ואדמה), והמרתה לאנרגיית חום שימושית. משאבת חום לחימום מים נכון להיום הינה החלופה החסכונית והיעילה ביותר לחימום מים, מבין החלופות הקיימות (למשל באמצעות תנורי גפ”מ, סולר, מזוט וחשמל).

קרא עוד
חימום בריכות

חימום בריכות

חימום בריכות חימום בריכות בחורף לא חייב להיות הוצאה יקרה במיוחד אם עושים זאת נכון. שחייה ושכשוך בבריכה הן מהפעולות הכיפיות והמרגיעות לרבים, ובמיוחד שזה נעשה בבריכה הביתית. אין ספק שבריכה פרטית היא חלום של רבים, ואלה הזוכים להגשימו זוכים לשעות של הנאה. אך מה לעשות שבחלוף הימים, ישנם תקופות אשר בהם נהיה קר מידי

קרא עוד
חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר – כל מה שחשוב למי שמחפשים פיתרון אופטימלי ולאנשים שרוצים דרך איכותית ויעילה לחמם את ביתם. אין כמו ללכת על רצפה חמה ביום חורף קר… חימום תת רצפתי מחירים ובכלל יותר ויותר אנשים בשנים האחרונות בוחרים להשתמש בחימום תת רצפתי כאמצעי החימום העיקרי לביתם. התהליך מבוסס על העיקרון הפשוט שחום עולה

קרא עוד

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דילוג לתוכן