חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר – כל מה שחשוב למי שמחפשים פיתרון אופטימלי
ולאנשים שרוצים דרך איכותית ויעילה לחמם את ביתם.
אין כמו ללכת על רצפה חמה ביום חורף קר…

חימום תת רצפתי מחירים ובכלל

יותר ויותר אנשים בשנים האחרונות בוחרים להשתמש בחימום תת רצפתי כאמצעי החימום העיקרי לביתם. התהליך מבוסס על העיקרון הפשוט שחום עולה למעלה, כך שרצפה חמה משמעותה בית חמים ונעים בימי החורף הקרים. 

חימום תת רצפתי היא דרך יעילה, משתלמת ואיכותית לחמם את הבית. מערכת אחת המופעלת בקלות, חוסכת באנרגיה וכסף ואינה דורשת אחזקה רבה או תיקונים. 

למערכת החימום התת רצפתי יתרונות רבים- היא אינה מייבשת את האוויר, חסכונית באנרגיה, מאפשרת שליטה מקסימלית בחום בחללי הבית השונים, ואסתטית ומוסתרת למראה. 

מה קובע את מחיר החימום תת רצפתי ?

ישנם למעשה שני סוגים עיקריים של חימום תת רצפתי –  מבוסס מים ומבוסס חשמל.  

בשני המקרים מדובר במערכת אחת המורכבת מתחת לרצפה, מערכת חימום תת רצפתי על חשמל מיושמת מהתקנת גופי חימום חשמליים מתחת לריצוף, אשר מפיצים חום ברחבי הבית.

מערכת חימום תת רצפתי על מים מורכבת מצינורות אשר בהם זורמים מים, המתחממים באמצעות משאבת חום. 

מחיר חימום תת רצפתי נקבע ע”פ סוג המערכת, גודל הבית, ואיכות המערכת.  

התקנת מערכת מבוססת חשמל היא יותר זולה מזאת המבוססת מים, אך בטווח הארוך מערכת מבוססת מים יותר חסכונית לתפעול ודורשת פחות הוצאות שוטפות של חשמל ואנרגיה, כך שלטווח הארוך היא יותר משתלמת. הנה פירוט קצר על כל מערכת – 

מערכת חימום תת רצפתי חשמלי


מערכת חימום תת רצפתי חשמלי היא למעשה מערכת של גופי חימום המורכבים מתחת לרצפה. יתרונותיה הם שהיא מערכת פשוטה יחסית להתקנה ולתפעול, אסתטית, וזולה יותר.  מחירי ההתקנה לחימום תת רצפתי חשמלי נעים לרוב בין 120 -160 ₪ למ”ר, ותלויים בגודל הבית ובמספר החדרים, ובתוספת נקודות חשמל ויחידות בקר. 

חסרונותיה הן שלמרות שהיא זולה יותר להתקנה, התפעול השוטף שלה דורש צריכת חשמל מרובה פי 4 ממערכת על בסיס מים משולבת משאבת חום  ולכן יקר בהרבה ממערכת מבוססת מים. בנוסף נדרשת המתנה ארוכה יותר עד לחימום כל הבית,  וקיימות שאלות על ההשפעה האלקרו- מגנטית שלה.  

מערכת חימום תת רצפתי מבוססת מים


מערכת חימום תת רצפתי מבוססת מים היא השיטה היעילה והפופולרית היום לחימום תת רצפתי. היא מורכבת ממערכת צינורות סגורה אשר בה זורמים מים, שמתחממים באמצעות משאבת חום. בין הרצפה למערכת קיימת שכבת בידוד, והמערכת מסחררת ומזרימה את המים החמים בתוך הצנרת שמתחת לרצפה, החום עולה כלפי מעלה ומחמם את כל החלל בצורה יעילה ונעימה ועם שמירה אופטימלית על המסה התרמית בחדר.

משאבת החום היא למעשה הלב הפועם של המערכת, והשיטה היעילה והזולה ביותר היא חימום בעזרת משאבות חום אינוורטר. עלות הפעלת המשאבות מגיעה עד – 80% מעלות החימום בשיטות האחרות, והן גם ידידותיות יותר לסביבה מהמתחרים שלהן, השימוש בהן נוח יותר כי הן מתחברות לרשת החשמל הביתית ואינן מצריכות אספקה נפרדת של סולר או נפט.

התקנת המערכת אינה פשוטה ועלות ההרכבה שלה תהיה יקרה יותר, בגלל מורכבת ההתקנה ואיכות החומרים. כך שמומלץ לתכנן איתה עם בניית הבית או בשיפוץ מסיבי. 

יתרונות המערכת 

למרות שההתקנה של מערכת חימום תת רצפתי על מים יקרה יותר ממערכת מבוססת חשמל,   השימוש היום יומי בה הוא זול מאוד ואינו דורש אנרגיה רבה.  כך שלמעשה זו השקעה לטווח ארוך,  אשר התפעול השוטף בה משתלם לאורך זמן.

מערכת שהותקנה על ידי בעלי מקצוע איכותיים תחזיק עשרות שנים ותחסוך לכם כסף רב בהפעלתה.

החום שנוצר הוא אחיד, נעים ואינו מייבש את האוויר. ניתן לווסת ולשלוט ברמת החום בכל חלל בבית, ובנוסף המערכת הינה אקולוגית ומשתמשת באנרגיה מתחדשת ואינה מזהמת. 

ספקטרום אנרג’י

חברת ספקטרום אנרג’י מתמחה בהתקנת מערכות חימום תת רצפתי במחיר משתלם, עם שימוש בחומרים האיכותיים ביותר וע”י צוות מקצועי ומיומן. אנחנו מלווים את הלקוח בכל שלבי התהליך, תוך כדי התאמה של המערכת לצרכי הבית הספיצפיים.  אנחנו מציעים נסיון, אחריות ומציאת הפתרונות המתאימים ביותר עבורכם.

מוזמנים לפנות אלינו לבירורים, שאלות והצעות מחיר. מתחייבים ל100% שביעות רצון

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דילוג לתוכן