איך חימום תת רצפתי פועל בישראל

האם חימום תת רצפתי מתאים לאקלים בישראל?

לא סתם האמרה הידועה ביותר על מדינת ישראל כי מדובר בארץ זבת חלב ודבש. ואכן ניתן לראות כי מדינת ישראל היא שילוב של כל טוב,

גם של כרמים מצוינים וגם של עצי פרי מדהימים לצד ירקות ואפילו גידולי כותנה רבים. לא רבים חושבים על כך אך מדינת ישראל היא כל כך פוריה בגלל העובדה הפשוטה שהאקלים בה

מושלם לגידול של הרבה מאוד ירקות, פירות וצמחים.

זה לא רק הקיץ שידוע במדינה שלנו אלא גם החורף שלנו אשר יכול להיות מאוד קר. העובדה כי החורף קר בחלקים של השנה משפיעה גם על החיים של כל אחד ואחד מאתנו.

זה אומר כי אנחנו צריכים למצוא צורת חימום מתאימה וכאן בדיוק נכנס לתמונה חימום תת רצפתי אשר מתאים לאקלים הישראלי כמו כפפה ליד.

 

האם מבחינת עלויות כדאי להתקין חימום תת רצפתי בישראל?

חימום תת רצפתי

 

אתם צריכים להבין כי פעמים רבות הטמפרטורה בגוש דן נופלת בחודשי ינואר או פברואר אל מתחת לעשר מעלות שלא לדבר על הרי הצפון או ירושלים שם הטמפרטורה נופלת לאפס.

על כן אתם צריכים להבין כי מערכת חימום תת רצפתי מתאים במיוחד לאקלים הישראלי וזאת מכיוון שזוהי צורת החימום האפקטיבית ביותר שיש.

על רקע זה אנחנו חייבים גם לציין כי חימום רצפתי הוא החימום הכי משתלם פעמים רבות מבחינת עלויות וזהו גם כן משהו שאתם צריכים לקחת בחשבון ולחשוב עליו לעומק אם אתם רוצים לנהל את עניינכם בחכמה ובצורה הטובה ביותר.

על מה אני צריך לשים דגש אם החלטתי לשים חימום תת רצפתי בבית?

אין ספק כי חימום תת רצפתי משפיע על איכות החיים שלכם בצורה עצומה ומאפשר לכם לחיות את חייכם בצורה הרבה יותר טובה מכל מה שהכרתם בעבר.

אך אם אתם מתקינים חימום כזה אתם צריכים להיות בטוחים כי הוא לא יתקלקל, יסבול מבעיות או מכשלים, זהו משהו שאתם חייבים לחשוב עליו אם אתם רוצים לנהל את עניינכם בחכמה.

על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי כדאי לכם מאוד לשים דגש עצום על ההתקנה של החימום ולהבטיח כי ההתקנה תתבצע על ידי המומחים הגדולים ביותר בתחום.

כך תבטיחו כי ההתקנה תהיה מושלמת ותשרת אתכם לאורך זמן רב וזהו משהו שאתם חייבים לחשוב עליו.

האם אפשר להתקין חימום תת רצפתי גם בבתים בנויים כבר?

פעמים רבות אנשים חושבים כי חימום תת רצפתי מתאים רק לבית חדש אשר אנחנו בונים מאפס, אך זוהי טעות הנובעת מחוסר ידיעה.

עליכם לדעת כי כיום אין כל מניעה לשים חימום תת רצפתי גם בבתים קיימים וכי זה כרוך בשיפוץ קטן בבית שלא יהווה מטרד בכלל או יפריע לחייכם הרגילים עקב העובדה כי מדובר בשיפוץ מהיר מאוד.

ראו גם: משאבות חום | חימום תת רצפתי מים

מאמרים נוספים

משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים    משאבת חום מציעה את הטכנולוגיה היעילה והחסכונית ביותר לאספקת חימום וקירור ליישומים רבים, זאת ע”י שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים מהסביבה (אויר, מים ואדמה), והמרתה לאנרגיית חום שימושית. משאבת חום לחימום מים נכון להיום הינה החלופה החסכונית והיעילה ביותר לחימום מים, מבין החלופות הקיימות (למשל באמצעות תנורי גפ”מ, סולר, מזוט וחשמל).

קרא עוד
חימום בריכות

חימום בריכות

חימום בריכות חימום בריכות בחורף לא חייב להיות הוצאה יקרה במיוחד אם עושים זאת נכון. שחייה ושכשוך בבריכה הן מהפעולות הכיפיות והמרגיעות לרבים, ובמיוחד שזה נעשה בבריכה הביתית. אין ספק שבריכה פרטית היא חלום של רבים, ואלה הזוכים להגשימו זוכים לשעות של הנאה. אך מה לעשות שבחלוף הימים, ישנם תקופות אשר בהם נהיה קר מידי

קרא עוד
חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר – כל מה שחשוב למי שמחפשים פיתרון אופטימלי ולאנשים שרוצים דרך איכותית ויעילה לחמם את ביתם. אין כמו ללכת על רצפה חמה ביום חורף קר… חימום תת רצפתי מחירים ובכלל יותר ויותר אנשים בשנים האחרונות בוחרים להשתמש בחימום תת רצפתי כאמצעי החימום העיקרי לביתם. התהליך מבוסס על העיקרון הפשוט שחום עולה

קרא עוד

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דילוג לתוכן