מהם היתרונות של חימום רצפתי ?

ללכת יחפים בבית במהלך החורף יכול לגרום לתחושה מצמררת משום הרצפה הקפואה.

על מנת לענות על צורך זה וגם לחמם את כלל הבית ניתן לעשות שימוש בחימום תת רצפתי. חימום תת רצפתי מתאפשר בכמה שיטות, חימום תת רצפתי חשמלי וחימום תת רצפתי במים.

את החימום התת רצפתי ניתן להתקין מתחת לכל סוגי המרצפות, פרקט, שיש, קרמיקה ועוד כאשר בדרך כלל מתקינים את החימום התת רצפתי במהלך שיפוץ משמעותי לדירה או בעת בניית דירה חדשה.

יתרונותיו של חימום תת רצפתי

לחימום תת רצפתי יש כמה יתרונות בולטים על פני פתרונות החימום האחרים. ראשית, בניגוד למזגן, מערכת חימום תת רצפתי מחממת את הבית שלנו מבלי ליצור תחושת יובש.

יתרון נוסף של מערכת חימום תת רצפתי הינה שהחום נשאר למשך זמן רב יותר בחלל הבית וגם ברצפה וזאת גם למשך זמן לאחר כיבוי מערכת החימום. יש לציין כי היתרון הזה הינו ההיפך מאחד החסרונות של המערכת והוא שלוקח לה על פי רוב זמן להתחיל באמת לחמם את הבית.

יתרון בולט ונוסף של מערכת חימום תת רצפתי הינה שהיא מאפשרת שמירה על אסתטיקה גבוהה בחדרי הבית וזאת משום שהמערכת הינה נסתרת מפני הדיירים כי היא שוכנת מתחת לריצוף.

ראו גם: משאבות חוםמשאבות חום לבריכה | חימום תת רצפתי | חימום תת רצפתי מים

מאמרים נוספים

משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים    משאבת חום מציעה את הטכנולוגיה היעילה והחסכונית ביותר לאספקת חימום וקירור ליישומים רבים, זאת ע”י שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים מהסביבה (אויר, מים ואדמה), והמרתה לאנרגיית חום שימושית. משאבת חום לחימום מים נכון להיום הינה החלופה החסכונית והיעילה ביותר לחימום מים, מבין החלופות הקיימות (למשל באמצעות תנורי גפ”מ, סולר, מזוט וחשמל).

קרא עוד
חימום בריכות

חימום בריכות

חימום בריכות חימום בריכות בחורף לא חייב להיות הוצאה יקרה במיוחד אם עושים זאת נכון. שחייה ושכשוך בבריכה הן מהפעולות הכיפיות והמרגיעות לרבים, ובמיוחד שזה נעשה בבריכה הביתית. אין ספק שבריכה פרטית היא חלום של רבים, ואלה הזוכים להגשימו זוכים לשעות של הנאה. אך מה לעשות שבחלוף הימים, ישנם תקופות אשר בהם נהיה קר מידי

קרא עוד
חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר – כל מה שחשוב למי שמחפשים פיתרון אופטימלי ולאנשים שרוצים דרך איכותית ויעילה לחמם את ביתם. אין כמו ללכת על רצפה חמה ביום חורף קר… חימום תת רצפתי מחירים ובכלל יותר ויותר אנשים בשנים האחרונות בוחרים להשתמש בחימום תת רצפתי כאמצעי החימום העיקרי לביתם. התהליך מבוסס על העיקרון הפשוט שחום עולה

קרא עוד

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דילוג לתוכן