חימום תת רצפתי – הדרך הטובה למקסם את החורף

חימום תת רצפתי- הפינוק שלכם בחורף הקרוב

בשביל מה אנחנו עובדים כל כך קשה וכל כך הרבה שעות ביום אם לא בשביל לחיות את חיינו באיכות החיים הגבוהה ביותר שיש. איכות חיים היא דבר כל כך מבוקש וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון.

על כן השאלה היא איך אנחנו יכולים לשדרג את איכות החיים שלנו ולהעלות אותה לרמה הבאה? אין ספק כי אנחנו יכולים לעשות הרבה מאוד דברים בכדי לעשות זאת,

אך כיום מסכימים רבים כי הדרך הכי טובה לעלות את איכות החיים היא פשוט להתקין בבית תרמוסטט חימום תת רצפתי. ההבדל בין בית אשר מחומם עם חימום ברצפה ובין בית אשר מחומם בשיטה אחרת

הוא פשוט הבדל עצום ואתם לא תאמינו איך החיים שלכם ישתפרו מן הרגע שבו תשימו חימום תת רצפתי בבית שלכם.

לכן אם איכות החיים שלכם חשובה לכם כדאי לכם מאוד להתקין חימום ברצפה ולא לוותר על התענוג הזה.

האם חימום תת רצפתי מתאים רק למקומות הגבוהים?

חימום תת רצפתי

עליכם להבין כי היתרון הגדול של מערכת חימום תת רצפתי הוא שהוא מחמם את הבית בצורה מושלמת וטוב יותר מכך אמצעי חימום אחר.

החימום ברצפה עולה בהרבה על חימום באמצעות מזגן (מזגן הרי מייבש מאוד את הבית וכך לא נעים בכלל), על תנור חשמלי וגם על הסקה עם עצים. על כן אין ספק כי חימום זה הוא הדבר הטוב ביותר לבית שלכם.

עליכם להבין כי להבדיל מהסטיגמה שיש לנושא חימום לרצפה לא מתאים רק למקומות גבוהים כמו הרי הגליל, הגולן או הרי ירושלים אלא גם למקומות נמוכים יותר כמו מישור החוף.

גם במרכז וגם בשפלה הטמפרטורות יכולות לרדת לרמה מאוד נמוכה ועל כן גם שם חימום רצפתי הוא הפתרון הטוב ביותר.

למה לא כדאי לעשות חימום תת רצפתי חשמלי? לחץ כאן

האם חימום תת רצפתי הוא בטיחותי?

בואו ננפץ לכם עוד סטיגמה על חימום תת רצפתי והיא שחימום זה לא בטוח. אם כן אתם צריכים להבין כי מדובר אולי בחימום הבטוח שיש בארץ ואין כל מניעה לשים אותו בבית.

כמובן שבכדי להבטיח כי הוא בטוח לשימוש אנחנו צריכים לפנות אל ספקטרום פתרונות אנרגיה, החברה אמינה אשר תתקין אותו ולא להתפשר על נקודה זו.

כך נבטיח כי החימום יותקן בבית שלנו בצורה הטובה ביותר שיש וזה ישרת אותנו בצורה מושלמת.

על כן אין כל מניעה לשים חימום רצפתי בבית שלנו ולמעשה מבחינה בטיחותית זהו הצעד החכם ביותר שאתם יכולים לעשות.

כל המידע המקצועי על חימום רצפתי.

ראו גם: משאבות חום | חימום תת רצפתי מים

מאמרים נוספים

משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים    משאבת חום מציעה את הטכנולוגיה היעילה והחסכונית ביותר לאספקת חימום וקירור ליישומים רבים, זאת ע”י שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים מהסביבה (אויר, מים ואדמה), והמרתה לאנרגיית חום שימושית. משאבת חום לחימום מים נכון להיום הינה החלופה החסכונית והיעילה ביותר לחימום מים, מבין החלופות הקיימות (למשל באמצעות תנורי גפ”מ, סולר, מזוט וחשמל).

קרא עוד
חימום בריכות

חימום בריכות

חימום בריכות חימום בריכות בחורף לא חייב להיות הוצאה יקרה במיוחד אם עושים זאת נכון. שחייה ושכשוך בבריכה הן מהפעולות הכיפיות והמרגיעות לרבים, ובמיוחד שזה נעשה בבריכה הביתית. אין ספק שבריכה פרטית היא חלום של רבים, ואלה הזוכים להגשימו זוכים לשעות של הנאה. אך מה לעשות שבחלוף הימים, ישנם תקופות אשר בהם נהיה קר מידי

קרא עוד
חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר – כל מה שחשוב למי שמחפשים פיתרון אופטימלי ולאנשים שרוצים דרך איכותית ויעילה לחמם את ביתם. אין כמו ללכת על רצפה חמה ביום חורף קר… חימום תת רצפתי מחירים ובכלל יותר ויותר אנשים בשנים האחרונות בוחרים להשתמש בחימום תת רצפתי כאמצעי החימום העיקרי לביתם. התהליך מבוסס על העיקרון הפשוט שחום עולה

קרא עוד

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דילוג לתוכן