חימום תת רצפתי יכול לעלות ולהשביח את ערך הנכס שלכם

רבים בוחרים להתקין מערכת חימום תת רצפתי במים רק עבור “המותרות” – לקבל רגליים חמות בכל פעם שמזג האוויר חורפי מאוד. עם זאת, כפי שכבר דנו במאמרים קודמים כאן חימום תת רצפתי הינו מוצר שמכיל הרבה יותר היתרונות מאשר רק מותרות.
יתרון אחד לדוגמא הוא העובדה כי מערכת חימום תת רצפתי במים יכולה להגדיל את ערך הנכס כאשר תחליטו למכור את הבית.

עבור חלק, זה לא יראה כיתרון שכן הם יראו את היתרונות האחרים, כמו בריאות בטיחות דרך נוחה יותר לחימום מרחב המחיה שלהם. אבל, עבור אחרים, כגון יזמים וחברות בנייה, זוהי דרך פשוטה יחסית להוסיף ערך רב יותר לפרויקט. אז, מה החשיבה מאחורי זה? בואו נסתכל.

שאלה של אסתטיקה
הנקודה הראשונה קשורה בחלל. על ידי הוספת חימום תת רצפתי לבית שבו בדרך כלל יותקנו מערכות נראות לעין ותופסות מקום החימום התת רצפתי יאפשר לחמם את בתיהם בצורה בלתי נראית.

חימום תת רצפתי

הטרנד  “בניה ירוקה” – צמצום זיהום אויר

המודעות הגוברת לבעיות של כדור הארץ בתחום זה גורמת לכולנו להיות מודעים ולחשוב היטב על האופן שבו אנו משתמשים באנרגיה שלנו  ובבחירת המוצרים והשיטות בהם אנו בוחרים להשתמש. גם אילו שאינם בעלי מודעות גדולה לאיכות הסביבה נאלצים לבחור במקורות השימוש שלהם בצורה חכמה כך שגם להם יש תמריץ כדי להקטין את השימוש שלהם בגלל המחירים ההולכים וגדלים במחירי האנרגיה עם זאת בחשבון, שיפורים בבית והפיכתו לידידותי לסביבה והוספת חימום תת רצפתי מים הופכות לנקודות מכירה עיקריות עבור סוכני הנדל”ן בארץ.

בעוד שבעבר נהגו להדגיש את יתרונות הבית בחדרי המקלחת ובמטבח כיום הטרנד של “בניה ירוקה” מקבל תנופה ומכך שמחיר הבית עולה במכירה כאשר הוא משווק והינו בית ירוק. חימום תת רצפתי במים עדיף על חימום תת רצפתי חשמלי תמיד מבחינה אנרגטית שמתורגמת לצריכת חשמל. קראו גם על שילוב חימום תת רצפתי בשיפוץ דירה. כאשר אתם מבצעים שיפוץ דירה עם קבלן שיפוצים במרכז בקשו ממנו לתאם את תכנון העבודות עם חברתנו

תחושת יוקרה של חימום תת רצפתי חשמלי מחיר

ככל שחימום תת רצפתי מים הופך להיות יותר ויותר נפוץ, הרציונל אומר כי התפיסה של הציבור תשתנה  מהתפיסה כי זה מוצר מותרות, אבל זה לא נראה כך. חימום תת רצפתי עדיין נותן לנו תחושה של מותרות, וזה יכול לעשות הרבה הבדל הן בחוויית המגורים שלנו בבית והן בבוא היום במכירת הבית.

לסיכום

לאחר שמנינו את כל היתרונות של חימום תת רצפתי במים המסקנה היא ברורה – נכס אשר יוצע למכירה עם מערכת חימום תת רצפתי במים יקבל עניין רב יותר ואף יימכר בהכרח במחיר גבוהה יותר מה שיוסיף ערך ממשי בעת המכירה.

ראו גם: משאבות חום

מאמרים נוספים

משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים    משאבת חום מציעה את הטכנולוגיה היעילה והחסכונית ביותר לאספקת חימום וקירור ליישומים רבים, זאת ע”י שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים מהסביבה (אויר, מים ואדמה), והמרתה לאנרגיית חום שימושית. משאבת חום לחימום מים נכון להיום הינה החלופה החסכונית והיעילה ביותר לחימום מים, מבין החלופות הקיימות (למשל באמצעות תנורי גפ”מ, סולר, מזוט וחשמל).

קרא עוד
חימום בריכות

חימום בריכות

חימום בריכות חימום בריכות בחורף לא חייב להיות הוצאה יקרה במיוחד אם עושים זאת נכון. שחייה ושכשוך בבריכה הן מהפעולות הכיפיות והמרגיעות לרבים, ובמיוחד שזה נעשה בבריכה הביתית. אין ספק שבריכה פרטית היא חלום של רבים, ואלה הזוכים להגשימו זוכים לשעות של הנאה. אך מה לעשות שבחלוף הימים, ישנם תקופות אשר בהם נהיה קר מידי

קרא עוד
חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר – כל מה שחשוב למי שמחפשים פיתרון אופטימלי ולאנשים שרוצים דרך איכותית ויעילה לחמם את ביתם. אין כמו ללכת על רצפה חמה ביום חורף קר… חימום תת רצפתי מחירים ובכלל יותר ויותר אנשים בשנים האחרונות בוחרים להשתמש בחימום תת רצפתי כאמצעי החימום העיקרי לביתם. התהליך מבוסס על העיקרון הפשוט שחום עולה

קרא עוד

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דילוג לתוכן