איך חימום תת רצפתי משדרג לנו את איכות החיים?

בכמעט כל בית בישראל יש היום מזגן. למזגן יתרונות רבים במיוחד בימי הקיץ החמים בהם הוא מסוגל לקרר אותנו אך לו וגם לפתרונות המאפשרים חימום אחרים יש חסרונות שהם מתקשים להתגבר עליהם.

מזגן למשל, אמנם מצליח לחמם את האוויר בבית אך הוא גם מייבש אותו באותו הזמן וגורם לתחושת מחנק ולפתרונות חימום אחרים יש חסרונות בולטים אחרים כפי שחלקם תכף יצוינו.

החימום התת רצפתי נעשה פופולארי יותר ויותר בשנים האחרונות כפתרון החימום האידיאלי בעבור בתים ולמעשה, היום הוא מותקן במבנים חדשים רבים כסטנדרט ורבים מבקשים להתקינו בעת שיפוץ גדול בבית ולא בכדי, חימום תת רצפתי מסוגל לשדרג לנו את איכות החיים במידה ניכרת אבל כיצד?

מהו חימום תת רצפתי?

חימום תת רצפתי כשמו, הינו מערכת חימום אשר ממוקמת מתחת לחיפוי הרצפה.

החימום התת רצפתי יכול להיות מבוסס על מערכת חשמלית או על מים. כאשר החימום מבוסס על מים, ניתן לבצע את פעולת חימום המים שזורמים בצינורות מתחת לרצפה באמצעות משאבת חום.

כאשר החימום התת רצפתי הינו חשמלי, החימום מתבצע על ידי גופי חימום מתחת לרצפה שמופעלים על ידי חשמל.

מהם היתרונות של חימום תת רצפתי?

בין אם עושים שימוש בחימום תת רצפתי חשמלי או על מים, הם חולקים כמה יתרונות בולטים זהים. ראשית, מדובר בחימום האסתטי ביותר מפני שהוא פשוט איננו נראה לעין בתוך הבית וזאת בשונה מאמצעי חימום רבים אחרים.

שנית, הוא מחמם קודם כל את הרצפה והדבר מאפשר לנו ללכת יחפים או עם גרביים בבית במהלך החורף תוך כדי הרגשת חמימות נעימה.

כאשר מדובר בחימום חללים, החימום התת רצפתי מצטיין גם באחידות טמפרטורות בכלל חללי הבית. במידה ואתם מעוניינים להסתובב בבית ולהרגיש טמפרטורה אחת אחידה שמאפיינת את כל הבית, חימום תת רצפתי כנראה תהיה האופציה המועדפת עליכם.

במיוחד כאשר בוחרים בחימום תת רצפתי על מים המחוממים על ידי משאבת חום, החימום התת רצפתי שעלות התקנתו איננה זולה, יכול לחסוך לנו כסף רב במהלך הזמן על ידי חיסכון באנרגיית חשמל בהם עושים שימוש מכשירי החימום השונים.

ראו גם: משאבת חום מחירמשאבות חום לבריכה | חימום רצפתי

מאמרים נוספים

משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים    משאבת חום מציעה את הטכנולוגיה היעילה והחסכונית ביותר לאספקת חימום וקירור ליישומים רבים, זאת ע”י שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים מהסביבה (אויר, מים ואדמה), והמרתה לאנרגיית חום שימושית. משאבת חום לחימום מים נכון להיום הינה החלופה החסכונית והיעילה ביותר לחימום מים, מבין החלופות הקיימות (למשל באמצעות תנורי גפ”מ, סולר, מזוט וחשמל).

קרא עוד
חימום בריכות

חימום בריכות

חימום בריכות חימום בריכות בחורף לא חייב להיות הוצאה יקרה במיוחד אם עושים זאת נכון. שחייה ושכשוך בבריכה הן מהפעולות הכיפיות והמרגיעות לרבים, ובמיוחד שזה נעשה בבריכה הביתית. אין ספק שבריכה פרטית היא חלום של רבים, ואלה הזוכים להגשימו זוכים לשעות של הנאה. אך מה לעשות שבחלוף הימים, ישנם תקופות אשר בהם נהיה קר מידי

קרא עוד
חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר – כל מה שחשוב למי שמחפשים פיתרון אופטימלי ולאנשים שרוצים דרך איכותית ויעילה לחמם את ביתם. אין כמו ללכת על רצפה חמה ביום חורף קר… חימום תת רצפתי מחירים ובכלל יותר ויותר אנשים בשנים האחרונות בוחרים להשתמש בחימום תת רצפתי כאמצעי החימום העיקרי לביתם. התהליך מבוסס על העיקרון הפשוט שחום עולה

קרא עוד

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דילוג לתוכן