מה הסכנות שכרוכות בחימום תת רצפתי?

ניתן לראות שכיום יותר ויותר בתים חדשים וישנים כאחד בוחרים להוסיף חימום תת רצפתי לביתם וליהנות מהאפשרות ללכת יחפים בכל עונות השנה.

כולנו זוכרים איך תמיד בחורף סבא או אמא היו צועקים לנו לגרוב גרביים במהירות או לשים נעלים ולא ללכת יחפים שלא חס וחלילה נהיה חולים.

איזה כיף אם היה אפשר ללכת יחפים ללא שום דאגות גם בחודשי החורף הגשומים והקרים – לשם כך פיתחו את החימום התת רצפתי אשר מאפשר את חימום מרצפות הבית לטמפרטורה נעימה ואחידה.

התפתחות הטכנולוגיה הובילה לשתי שיטות עיקריות לחימום תת רצפתי באמצעות מים והשנייה באמצעות משאבת חום.

אם גם אתם חוששים וחושבים על מה הסכנות שכרוכות בחימום תת רצפתי הגיע הזמן לעשות קצת סדר ולהבין מהן הסכנות אם בכלל וכמובן מהן היתרונות.

בעבר הסכנה בהתקנת חימום תת רצפתי הייתה העובדה כי החימום התת רצפתי החשמלי התבסס על טכנולוגיה ישנה שיצרה קרינה. אך כיום לאור המודעות הגוברת והתקדמות הטכנולוגיה התפתחה שיטה ייחודית המאפשרת חימום תת רצפתי שאינה מהווה סכנה.

אולי לא מדובר בסכנה אך עבור חלק מהאנשים המדובר בחסרון – התקנת חימום תת רצפתי כרוך בהשקעה לא מבוטלת ויכול להיעשות או בשלב הבנייה או כאשר אנו מבצעים שיפוץ מסיבי. כמו כן, כאשר אנו מתקינים חימום תת רצפתי חשמלי הרי שמדובר בגורם המגביר את צריכת החשמל שבביתכם.

אז מה היתרונות בחימום תת רצפתי?

התקנת חימום תת רצפתי מהווה פתרון אסתטי ויפה שכן אין צורך בהתקנת מזגנים על הקירות או שימוש בתנורים בכל רחבי הבית על מנת לדאוג לחימום.

כמו כן, חימום תת רצפתי מעניק חימום אחיד ונעים ללא ייבוש של האוויר וללא תחושת מחנק כמו שנגרם לעיתים ממזגנים ומפזרי חום שונים. המדובר ביתרון משמעותי כאשר מעוניינים לחמם את כל הבית אבל תמיד יש אזור אחד שבו לא נעים כמו לדוגמה חלל השירותים.

עם חימום תת רצפתי אפילו האסלה שבביתכם תהיה בטמפרטורה נעימה. בנוסף, מערכת החימום התת רצפתי הינה שקטה ולא שומעים את פעולתה.

חימום תת רצפתי למעשה משביח את הנכס כך שבעתיד מכירתו ללא ספק תעלה את ערך הנכס ותאפשר לכם למכור ברווח.

אז כמו שראינו היתרונות שבחימום תת רצפתי ללא ספק עולות על הסכנות שכרוכות בחימום תת רצפתי.

ראו גם: חימום תת רצפתי מחירים | משאבת חום מחיר | חימום תת רצפתי מים

מאמרים נוספים

משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים    משאבת חום מציעה את הטכנולוגיה היעילה והחסכונית ביותר לאספקת חימום וקירור ליישומים רבים, זאת ע”י שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים מהסביבה (אויר, מים ואדמה), והמרתה לאנרגיית חום שימושית. משאבת חום לחימום מים נכון להיום הינה החלופה החסכונית והיעילה ביותר לחימום מים, מבין החלופות הקיימות (למשל באמצעות תנורי גפ”מ, סולר, מזוט וחשמל).

קרא עוד
חימום בריכות

חימום בריכות

חימום בריכות חימום בריכות בחורף לא חייב להיות הוצאה יקרה במיוחד אם עושים זאת נכון. שחייה ושכשוך בבריכה הן מהפעולות הכיפיות והמרגיעות לרבים, ובמיוחד שזה נעשה בבריכה הביתית. אין ספק שבריכה פרטית היא חלום של רבים, ואלה הזוכים להגשימו זוכים לשעות של הנאה. אך מה לעשות שבחלוף הימים, ישנם תקופות אשר בהם נהיה קר מידי

קרא עוד
חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר – כל מה שחשוב למי שמחפשים פיתרון אופטימלי ולאנשים שרוצים דרך איכותית ויעילה לחמם את ביתם. אין כמו ללכת על רצפה חמה ביום חורף קר… חימום תת רצפתי מחירים ובכלל יותר ויותר אנשים בשנים האחרונות בוחרים להשתמש בחימום תת רצפתי כאמצעי החימום העיקרי לביתם. התהליך מבוסס על העיקרון הפשוט שחום עולה

קרא עוד

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דילוג לתוכן