משאבת חום – יתרונות

משאבת חום – יתרונות וחיסכון באנרגיה

משאבות חום לחימום מציעות יתרונות רבים בחימום בתים גדולים וחיסכון בחשמל לתעשייה.
משאבת חום הנה משאבה המשלבת טכנולוגיה חסכונית ויעילה בכל התחום של קירור וחימום ביישומים שונות. המשאבה פועלת על משאבי מקרות אנרגיה מהסביבה כמו מים, אדמה ואוויר ולכן הטמפרטורה שהיא מייצרת היא נעימה וטבעית, היא חסכונית וגם שומרת על איכות הסביבה. 

כיום מהווה משאבת חום, את החלופה הכי חסכונית לצורך חימום מים מול אמצעים כמו תנורי גפ”מ, מזוט, סולר או חשמל.  משאבות החום פועלות ביעילות מאוד גבוהה עם מקדם נצילות COP גבוה מאוד. 

משאבות חום הפועלות בטכנולוגיה אינוונטר, הן בעלות מדחס שיש לו מהירות משתנה. מהירות הדחיסה והפקת החום מותאמים לקצב השימוש בו. לצורך חימום מים לרחצה למשל, יש אפשרות לעבוד לפי הטמפרטורה של המים או לפי הטמפרטורה של חימום להסקה. 

יתרונות של משאבת חום לחימום מים

כדי לספק מים חמים לצורך רחצה למשל, אנו נאלצים לשלם הרבה מאוד כסף על תצרוכת החשמל. כאשר משתמשים במשאבת חום, יש חיסכון של כ-10-15% בעלויות, עם נצילות אנרגטית גובה בטמפרטורה גם מתחת ל-0 מעלות. יש היום מערכות של משאבות חום שקטות מאוד עם בקר LCD חדשני. הוא כולל חיווי של רמת הטמפרטורה בכניסה וביציאה, כולל טמפרטורת מאייד. הוא בעל מדחס חדשני היוצרת יעילות אנרגטית וטמפרטורה גבוהה.  טמפרטורת המים המרבית היא עד 80 מעלות בחורף ובקיץ. יש אפשרות להפרדת השליטה בחימום של מספר צרכנים בטמפרטורות משתנות. 

משאבת חום לחימום תת רצפתי

אחד מאמצעי החימום הכי טבעיים ויעילים היום, הוא חימום תת רצפתי הפועל באמצעות משאבת חום מדובר בסוג של משאבות חום הסופחות חום מהאוויר, ומנצלות אותו לצורך חימום המים. במדינות בעלות טמפרטורה מאוד נמוכה, זה כמעט בלתי אפשרי לעשות זאת בגלל הקור שבחוץ. חימום תת רצפתי באמצעות משאבת חום בוש, שהיא משאבת חום מומלצת, אפשר להפיק מים חמים בהוצאות נמוכות, מול כל צורת חימום אחרת של מים. כאשר מדובר בהתקנה של משאבות חום לצורך חימום תת רצפתי, חשוב מאוד להתקין את המשאבה הנכונה, בהתאם לאזור ולאקלים במקום. 

משאבות החום הן אלה שמעבירות את האוויר החם מתחת לרצפה וזו מעלה את החום למעלה כמו שתמיד קורה עם חום. 

 

משאבות חום בריכות שחיה

עם עליית רמת החיים, יש גידול מתמיד בהקמה של בריכות שחייה בבתים פרטים. השיטה הכי זולה לחימום המים בבריכות שחיה, נעשה באמצעות משאבת חום. במשאבה מסוג זה יש מחליף חום טיטניום אשר באמצעותו מתבצע חימום המים. מחליף חום מסוג טיטניום מצליח להתמודד בצורה יעילה מאוד עם מים הכוללים כלור או מלחים. ראשית יש צורך להחליט באיזה מערכת לחימום בריכה  כדאי לבחור. יש מערכות של משאבות חום לחימום למשך עונה ויש לחימום לכל החורף. יש אפשרות להתקין משאבות חום שתיצור מים חמימים למשך כל עונות השנה ויש שיכולות להאריך את חמימותם של המים במשך כמה חודשים נוספים אחרי הקיץ. שווה.

אנשים שקראו את הכתבה התעניינו גם ב: חימום תת רצפתי גזחימום תת רצפתי

מאמרים נוספים

משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים    משאבת חום מציעה את הטכנולוגיה היעילה והחסכונית ביותר לאספקת חימום וקירור ליישומים רבים, זאת ע”י שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים מהסביבה (אויר, מים ואדמה), והמרתה לאנרגיית חום שימושית. משאבת חום לחימום מים נכון להיום הינה החלופה החסכונית והיעילה ביותר לחימום מים, מבין החלופות הקיימות (למשל באמצעות תנורי גפ”מ, סולר, מזוט וחשמל).

קרא עוד
חימום בריכות

חימום בריכות

חימום בריכות חימום בריכות בחורף לא חייב להיות הוצאה יקרה במיוחד אם עושים זאת נכון. שחייה ושכשוך בבריכה הן מהפעולות הכיפיות והמרגיעות לרבים, ובמיוחד שזה נעשה בבריכה הביתית. אין ספק שבריכה פרטית היא חלום של רבים, ואלה הזוכים להגשימו זוכים לשעות של הנאה. אך מה לעשות שבחלוף הימים, ישנם תקופות אשר בהם נהיה קר מידי

קרא עוד
חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר

חימום תת רצפתי מחיר – כל מה שחשוב למי שמחפשים פיתרון אופטימלי ולאנשים שרוצים דרך איכותית ויעילה לחמם את ביתם. אין כמו ללכת על רצפה חמה ביום חורף קר… חימום תת רצפתי מחירים ובכלל יותר ויותר אנשים בשנים האחרונות בוחרים להשתמש בחימום תת רצפתי כאמצעי החימום העיקרי לביתם. התהליך מבוסס על העיקרון הפשוט שחום עולה

קרא עוד

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דילוג לתוכן